Settlers & Reachers.

Min favoritserie som fortfarande är igång är How I Met Your Mother. Den blir aldrig uttjatad eller tråkig, även om vissa kan tycka det.
Det finns ett specifikt avsnitt där ämnet är "settlers and reachers". De diskuterar vem som nöjer sig och vem som fått någon i en högre klass. Jätteroligt avsnitt, men också sanningsenligt! Många av avsnitten handlar om saker vi stöter på i vardagen, främst inom förhållanden, men aldrig tänker på.

Det är främst Lily och Marshall som diskuterar vem som är en settler och vem som är reacher i deras förhållande. Till slut går båda med på att Lily är den som har nöjt sig.




Jag har tidigare tänkt på hur det varit i mina förhållanden. För ingen är på exakt samma nivå i allt. Det är egentligen bara ett förhållande där jag känt mig som en reacher när vi var tillsammans. Nu är en annan fråga.

Exen  2004-2011

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0