Min lediga onsdag

Typiskt att jag skulle vakna 8 nu när jag är ledig, men jag tvingade mig själv att ligga kvar till 11 och bara dra mig. Sen var det bara att klä på sig och äta lite frukost innan jag skulle iväg. Åkte till Coop Forum lite fort och handlade, hittade ett kap! Fanns dessutom en 15 kr rabatt kupong!



Sen så åkte jag till Landvetter och hämtade moster som hade perfekt timing! :)
Enligt bosnisk tradition så har man alltid med något när man kommer på besök. Så självklart har moster med sig något till oss alla. Jag ska tydligen få en aftonväska och armband, inget jag har stora förhoppningar på haha.. Fick en "liten" choklad också, både jag & min bror fick en var. Det är typiskt att ta med det till barn.. vet inte hur jag ska tolka det :P


Jag ser nyvaken ut, men vill inte fixa mig när jag ändå ska blöta ner håret och förstöra allt snart. Längtar :D

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0