Lördag/Valborg!

Jag får sällan chansen att gå ut med tjejerna och nu när jag är singel är det inte annat än ett måste att göra stan'! Vi diskuterade lite folk i våran närhet och efter lite stämningshöjare i Madde sa hon:

"Snyggt folk ska vara med snyggt folk och inte tvärtom!"

För att förklara så tycker vi att det är orättvist när en bekant till oss har en snygg kille. Med andra ord avundsjuka? Yes!

Jag hade självklart med kameran, men eftersom jag sitter på jobbet så blir det inga bilder just nu :(
Lovar att lägga upp den under morgondagen! Har för övrigt en soffa att sätta ihop imorgon också!! Kommer bli bra det här!

Blev ingen majbrasa, men grillning! Lite glöd fanns det allt ;)


Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0