Jobbar på..

Jobbar på att hålla mig vaken! Sov bara 3,5 timme imorses så jag är inte riktigt klar i huvudet. Men tänkte att jag delar med mig av lite mer tankar, lite Carrie Bradshaw style:

Why do men avoid a girl? Did she do something obvious wrong or do men really need the girl?



Det jag tänker på är varför och hur jag lyckas få någon till att sluta hålla kontakt med mig? Är det bara vi tjejer som vill ha någon som hör av sig, som är intresserad, som tänker på en..?
Men nu ska vi se det positivt, en dörr stängs, en annan öppnas?
Och för en gångs skull så är jag HELT FRI! Ingen man i mitt liv överhuvudtaget. Jag har mig själv att sköta och det gör jag bättre än någonsin!
Vi hörs sen!

 

 

 

 


Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0