Fynd-söndag!

Jag och Fardin gillar söndagar av en anledning, vi får "vinster"! :) På söndagar töms massa kylskåp här på Ericsson och eftersom vi gör tömmandet så passar vi på att ta mat som ska slängas! Det brukar vara cola, loka, kakor osv. Mackor och "hemmalagad" mat slänger vi självklart, men allt oöppnat snappar vi upp!

Det har nu gått ungefär en månad sedan jag sist åt socker. Jag har inte ätit godis, bakelser, kakor eller druckit något sött. Det enda jag har syndat med är chipsen som jag åt för 2,5 vecka sedan. Det är verkligen svårt för mig att låta bli, det enda jag tänker på är mat!! Jag längtar inte bara efter sötsaker utan även efter vanlig mat; potatis med fiskpinnar, spagetti och köttfärsås, kyckling med ris o béarnaisesås.

Maten jag hatar att leva utan:
- pannkakor!
- KANELBULLAR
- godis, godis och godis!!



Varför plågar jag mig så?


Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0