En produktiv måndag

Produktiv när det kommer till datortid och bloggande. Idag har jag iofs satt ihop min soffa från MIO. Det känns skönt att ha det fixat sen när jag ska lämna boet (igen).
Jag besökte morfar i Dalsjöfors, tog foton, bloggade, åt... gick på toa? Med andra ord har jag inte gjort mycket vettigt idag. Jag hade ett VPL-möte ang morfar och föhoppningsvis får vi både svar och en förflyttning snart :)

Försökte ta lite bra bilder med min digitalkamera, men blev ändå inte bra. Kanske för att jag inte kammat håret på 4 dagar? haha..


Med blixt <------------> Utan blixt.

Ville visa mitt nya nagellack dessutom. Nya nagellack är så himla bra när man precis öppnar dem. En ren njutning att pensla på!


Utlovade bilder från lördagen:



Blev en massa bilder, över 100, men endast några klara The Final Cut. Klänning från Forever21 i New York.

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0