En lördag!

Sitter på jobbet och försöker få tiden att gå. Idag är det inte mycket folk inne och Fardin (min arbetskamrat) lyssnar på matchen. Idag bokade jag en resa till Birmingham! Jag ska besöka mina kusiner, shoppa och bara slappa i en vecka. Skolan är ju slut så varför inte? :)

En tanke som slog mig rätt nyligen..
Är det bara jag som tycker det är extremt avtändande när en kille "gillar" (på fb) massa supermodeller som oftast plåtas nästintill nakna? Killen blir på något sätt äcklig i mina ögon. Tror det här är anledningen till att jag blivit kallad pryd.

Nästa vecka blir fullspäckad!
Mån: Packa tradera-paket som en galning + filmkväll
Tis: besöka min gamla praktikplats + spelkväll?
Ons: skicka in sista skolgrejerna + filmkväll!
Torsd: -------
Fre-Sön: jobb
Måndag BIRMINGHAM! :D


Ska försöka göra det mesta av veckan, simma varje dag, njuta av ledighet och umgås med alla nära & kära!




Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0