På skolan

Sitter i ett grupprum och väntar på att tiden ska rinna iväg. Det är ca 1 timme kvar tills jag ska vara på mentorsträff. Är inte särskilt taggad på det och sov bara 3 timmar i natt.

Klippte mig tidigare idag. Jag ville bara ha bort det slitna, men det försvann ca 5 cm :( Jag har den sköna "nyklippta" känslan men sörjer det korta håret :(

Föresten, man kan göra otroligt mycket med gamla pantburkar! Kolla bara vad folk gjort med Red Bull!





Skulpturerna är gjorda för en tävling som återkommer varje år i Washington, USA. Allt som gäller är att vara så kreativ som möjligt och att skulpturen måste innehålla Red Bull burkar.

Kommentarer
Postat av: Fröken Ezz

Coolt!

2011-03-18 @ 20:31:42





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0