Grattis världens bästa John!

Min JohnBonJovi fyller hela 22 år idag. Han fick frallor och Oboy på sängen enligt önskemål och senare ikväll ska vi käka någonstans där han verkligen tycker om maten. Presenterna kommer först när han kommer hem, om ett par timmar :)

Åkte ut till min favorit-klass tidigare idag. Det var nästan 1 år sedan jag var ute på praktik, men jag kom ihåg allihopa. Hur skulle jag kunna glömma en underbar klass? Tycker det är jättetråkigt att de är klara med mellanstadiet när jag är klar med min utbildning. Jag hoppas verkligen att jag får en lika underbar klass.

Tror jag måste börja censurera mitt språk lite, barnen försöker hitta bloggen. Good luck mina små kycklingar :)


Fina John & fina Mixie

Kommentarer
Postat av: Ronja

vad gullig ha är då ...

2011-04-04 @ 16:14:56





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0