Gamla Goda Tider..

Jag ogillar att jag är gammal nog att kunna syfta tillbaka till "den gamla goda tiden". Sara jobbar på avdelningen bredvid och vi tar extra långa raster där vi tar ikapp allt vi missat sedan jag svek och blev en förhållande-människa. Många tjejer brukar minimalisera kontakten och tiden ihop med tjejkompisarna och istället ägna sig åt pojkvännen. Jag är guilty as charged..

Men så mycket kul jag och Sara hunnit med! Ullared-resor, London-day-trips, h&m rowelles, Elfsborg papparazzi, stöld av busskursplansch, hemmagjorda photoshoots, utekvällar i mängder, vrickade killar och tjejer som kommit och gått.. Ni känner säkert igen den där känslan av att man har sin livshistoria ihop med en vän. Det är min Sara..


En av våra photoshoots på den gamla goda tiden. Retuscherad? åh nej ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, det är bra med riktigt bra vänner! Sånna växer verkligen inte på träd! Mysig blogg du har förresten! :) Riktigt fin!

2011-02-13 @ 19:17:58
URL: http://malinfranzzon.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0