Den 14de Februari ♥

Alla hjärtans dag betyder olika mycket för olika personer. För mig har det varierat beroende på vilket förhållande jag är i och hur killen är. Men oavsett så är det en mysig dag att göra något extra med den man har kär. Unna sig en kväll utan barnen? Äta lyxigt, eller bara något ni inte gör varje dag!

Men min morgondag blir nog inte särskilt lyxig och titt som tätt glömmer jag att det är Alla Hjärtans Dag. Hoppas jag vaknar upp med den där myskänslan imorgon, men det ser mörkt ut :(



Kommentarer
Postat av: Jenny

Känner precis likadant, känns inte som att myspyskänslan kommer infinna sig imorrn tyvärr... men hoppas att vi har fel :)

2011-02-13 @ 21:59:39





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0