Blogg-sug

Ibland känner jag mig jättesugen på att blogga, men när jag väl har tid och tillfälle så finns inte orken där. Men jag lovade lilla Ronja att jag skulle blogga inatt :)
Sitter på jobbet och kör mitt sista pass för i år. Jag har semester i nästan 3 veckor och sedan vet jag faktiskt inte hur det blir. Just nu är det inte mycket på jobbet och då finns risken att jag inte får komma tillbaka till Ericsson :( Men det finns fler jobb där ute och då kanske ödet försöker säga mig att jag ska ta lärartjänsten på 35 % som jag blivit erbjuden? :)

Skriver lite info i punktform:
- De 23 dagarna innan jul har räknats genom små "presenter" varje dag. Ena dagen blev det chipspåse, andra coca cola, tredje smågodis osv osv
- På torsdag ska jag byta julklapp med Ronja. Den enda jag officiellt byter julklapp med :)
- På torsdag så ska mitt examensarbete ventileras. nervöst!!
- På fredag flyger jag till Paris i tre dagar och sen vidare till Sarajevo :)
- I mitten av januari åker Eric till Australien i ett halvår framöver!

Tog lite kort i veckan på outfits så här har ni de två jag hade när jag vikarierade i min sexa.

 


Kommentarer
Postat av: Vicke

Hej Zerina!! :D fin blogg ;)

2012-01-27 @ 18:59:43
URL: http://vickevictoria.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0