Dagen..

Jag lyckades verkligen i skolan idag. Det kändes inte kul överhuvudtaget. Jag hade tänkt stanna hemma och om jag vetat hur den skulle sluta så hade det varit värt kompletteringen, tusen gånger om.

Förutom min hemska skoldag så "firade" jag och John vår 1årsdag genom att bowla och köpa med oss mat hem som vi åt framför teven. För andra är det lyx att laga något själva eller gå ut och äta, men det är så himla skönt att bara åka och hämta upp mat. Man trivs bäst hemma och det är lika bra att äta där man är bekväm :)
Jag behövde tröstäta, så jag tryckte i mig ett ordentligt mål och avrundade med både Coca Cola och godis. Inte så nyttigt, men åh så gott!

Bjuder på lite bilder från en kväll med Sara och en resa för John och grabbarna till Tyskland.


Det här är då jag och Sara, för att klargöra.


Det här är John med en sovande kompis bredvid sig. Fanns ETT PAR bilder på när hans 2 medresenärer sov..ehm

Kommentarer
Postat av: Mattias

Var inte du emot "toabilder"? ;)

2011-04-13 @ 14:33:44





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0