Min söndag

Imorgon ska jag och pojken försöka göra något ihop, annat än att sova och äta. Idag/igår/lördags sov jag till 16 så vi hann bara fixa middag och baka äppelpaj. Det blev massa äppelpaj kvar så det är något jag har att se fram emot imorgon (söndag). Ifall någon vill komma o hälsa på så bjussar jag på äppelpaj med vaniljsås :) John ska spela match från kl 15 så jag kommer antingen sova eller sitta och vänta på honom från och med 2-tiden.

Jag och John hoppas på att vi kan spela färdigt Halo Reach någon gång snart. Jag som spelat Halo i många år är inte riktigt lika nöjd med Reach som alla recensenter. Antar att de nästintill får betalt för att rekommendera spelet. Men hur dåligt spelet än är så kan jag inte låta bli att spela med min lilla spartan. Coolast i spelvärlden?! JA! :D



Dessvärre åker jag till jobbet klockan 18, allt för tidigt. Ser fram emot då jag pluggar och är ledig nästintill varje dag ;)

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0