John frågar vem som ska öppna dörrarna och...

100media_imag031 (MMS)

John frågar vem som ska öppna dörrarna och försvinner ut för att göra det själv. Med andra ord är jag väldigt lite till nytta. Nackdelen med att åka i en lastbil är INGEN J***A TOALETT!! Snart gått 3 timmar sedan jag sa till att jag behövde besöka the ladies room och här sitter jag fortfarande och behöver toa akut! Igår hade vi inget vatten i lägenheten så jag kunde inte tvätta händerna efter mitt toabesök. Fick använda handen jag kände var renast för att be sara ta med vatten. Då fick jag äntligen tvätta händerna! Med andra ord så kommer jag och toabesök inte riktigt överens för tillfället. Jag är hemskt trött, gääääääsp..


Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0