Jobb, jobb, jobb..

Har jobbat på som bara den och inte hunnit ta mig tid att blogga. Rasterna har varit korta och jag har ont i ryggen :(
Nog med klagande! John spelade match idag och det gick inte värst bra. Matchen slutade 10-0, om det var till Kronäng eller Kabel åttio, det avslöjar jag inte ;)

Har precis fått mitt Videfyme-konto godkänt. Har tänkt göra en video-blogg någon gång snart, men det beror på vilken internet-tillgång jag har (tror jag hakat upp mig på en och samma grej :P). De som inte hört mig prata tidigare kommer nog bli förvånade. Jag har trots allt en rätt ljus röst och den låter ännu ljusare via mikrofon..

När pojken la sig, runt 10, så sa han att han kände sig ensam. Känner mig lite skyldig när jag jobbar helgnatt, den enda perioden han är ledig. Önskar jag kunde ligga intill honom så att han känner sig mindre ensam. Han har i alla fall ett nytt sänglakan, nya kuddar och nytt täcke som jag köpte på Ge-kås. Jag tycker det var rätt snyggt!


John som bäddat för att ta fotot åt mig :)

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0