I'm back!

Fredagen har känts otroligt lång! Jag gick upp vid halv 9 och blev hämtad en 20 min senare av Sara. Vi hade hoppats på att det skulle vara lite folk på Gekås, men vi hoppades förgäves. Min kundvagn var närapå att svämma över, trots att jag och John fyllde varsin kundvagn när vi var där för knappt en månad sedan. Jag var jättetrött och all over the place, jag lämnade till och med min almanacka med shoppinglista mitt i affären och hade svårt att hitta den igen!

Jag förstår inte riktigt vilka som läser bloggen och det är inte förrän någon hör av sig om något för att de läst bloggen, som jag vet vem en av läsarna är. Fick ett gulligt samtal från en vän som väldigt snällt bad om att jag skulle köpa något hon råkade köpa fel häromdagen. Sjävklart hittade jag det hon sökte och nu är Jenny ett par gardiner rikare ;)

Hur som helst så är jag tillbaka på jobbet nu! Skönt att sitta där det är lugnt och jag endast beror av mig själv. 30 timmar helg-arbete to go! :D

Är super-trött och hade gärna sovit nu!!


Kommentarer
Postat av: Jenny grew

Hihi jag är en trogen läsare!! Du var sååå söt som fixade gardinerna åt mig!! Ännu en anledning att ses snarast... :) puss goa du

2010-10-01 @ 22:05:07





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0