En dag med älsklingen på jobbet

Igår åkte jag med John när han körde. För er som inte vet så kör han lastbil åt DHL (en underleverantör) och åker runt i en gul, lååång lastbil med DHL-text. Vissa hade kanske tyckt att det är en kul upplevelse, men jag åker enbart med för att få spendera tid med John. Jag har åkt med ett par gånger, så själva lastbilen och körningen är inte särskilt spännande. Eftersom John börjar när jag slutar så blev det ingen sömn för mig. Jag var riktigt seg senare på dagen, men inte tillräckligt för att tappa förmågan att funktionera en kamera!



Var inte en rolig färg när det kommer till utsikt, bara en massa skog. Men en underbar John :)


Vart fan är vi?

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0