Andra dagen och jag... vet inte

Nu är jag inne på andra dagen av tre på mitt ordinarie jobb. Det är lite svårt för alla att hålla koll på vart jag egentligen jobbar då jag jobbar väldigt mycket övertid. Man får dessvärre endast jobba 50 timmar övertid/månad, men det finns tydligen undantag och dispans så får hoppas på det :)

Pratade med John förut och han tyckte vi skulle beställa något mer från Coolstuff. En Shit box.



Shit box 229:- Coolstuff

Shit Box finns med två olika motiv på:
Shit Box: Brun kartong med ordet "Shit Box" tryckt på
Ploo: Vit och grön, lite mer diskret look (för dem med hyfs!)

Fakta Shit Box:

  • Klarar galant en vikt upp till 100 kg!
  • Utedass gjord av vanlig nerbrytbar kartong
  • Mäter: 35 cm x 35 cm x 35 cm

En Shit Box Innehåller:

  • 1 x förvaringsväska
  • 1 x återanvändningsbar portabel toalett av kartong
  • 10 x biolgiskt nedbrytbara bajspåsar
  • 10 x toalettpapper
  • 1 x instruktionsbok

Visst låter allt toppen, men jag är lite skeptisk alltså. Får nog ta och tänka på det :)


Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0