Söndag/Måndag

Nu har jag bara 4 timmar kvar innan jag får bege mig hem. Jag ska åka med John idag och ligga bak i lastbilen, till en början. Jag behöver bara 3-4 timmars sömn och sen klarar jag mig till kvällen! Det är riktigt mysigt att åka med John, få spendera mer tid ihop och äta massa medpackat smått&gott :) Och det är nu jag kommer in på det intressanta..
Jag har ett otroligt sötsug och jag unnar mig själv allt! Jag äter minst 1 kg godis i veckan och har alltid något annat gott att smutta på. Idag åt jag en stor skål med marrängsvisch (som jag dessutom hackade ner chokladbitar i) och rundade av med några godisar.
Förra helgen hade jag en bild på bloggen med Cher som är 64 år och är iklädd en åtsittande body och mycket bart som syntes. Jag påpekade att jag inte tänkt klä mig så när jag är 64.. Då skrev "J" att jag troligtvis inte kommer kunna det om jag fortsätter äta som jag gör. Och kära J.. Jesper? jag är nöjd med hur jag mår och ser ut, och då är det oväsentligt vad jag stoppar i mig. Jag kommer aldrig att bli pinnsmal och det kan jag leva med. Jag är nöjd med att vara normal :)

Hoppas ni inte får en allt för konstig bild av min socker-fetish, men alla har vi något vi inte kan stå emot :)


nam nam :)

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0