Lördag, what more is there to say?

Åkte bräda med lite skönt folk i Ulricehamn under dagen. Små-vurpor, repa på bilen och ingen träningsvärk! Lyckad dag med andra ord. Drog ut på kvällen och kom hem 5 på morgonen. Jag har en sån jävla träningsvärk i vänsterarmen dock och jag minns inte riktigt vad jag gjorde igår för att få den. Haha låter så fel, men jag är högerhänt så don't suspect it ;)

Ska ta och göra något vettigt nu, tvättid snart (yeay :/)


Bosnier i backen. Hördes och sågs långt ifrån.


Det enda som höll mig kvar i ankarliften: Sara


Sonja, Viktor och Fidde

Kommentarer
Postat av: Alex

Hur är det med svenskan Zerri? Du som brukar klaga på att andra som läser till förskolelärare inte kan stava! ;)



Syftar givetvis på ordet "träningsverk".



Ser trevligt ut på bilderna förresten! Synd att man inte kunde vara med.

2010-03-14 @ 22:02:26





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0