Your never know!

Man vet aldrig när jag kommer blogga! Jag har lagt all min fritid på att spela Fable 3. Nördig som jag är så håller jag på att köra igenom det för en tredje gång. Jag råkade tabba mig två gånger och slutet blev helt förstört. Men nu följer jag en walkthrough vid sidan av så att jag ska få med alla gnomes, keys och allt de har hittat på! Jag är nörd, jag vet..

Jag och John lever just nu utan micro. No big deal för er kanske, men vi har en sisådär 40 st piroger och Billy's pizzor som bara väntar i frysen. Blir förhoppningsvis en ny micro under helgen :) Vi har dessutom väldigt lite mil kvar på vår lilla Citroen C1. Så vi är på jakt efter en ny bil. Det blir min första egna bil så vi får hoppas att den blir bra!

Ni som känner mig sedan evigheter tillbaka, vet att jag shoppar, men än normalt folk. Och oroa er inte, det har inte förändrats ;) Fast nu koncentrerar jag mig bara på skor och spel. En intressant kombination. Har säkert köpt ca 30 spel sedan jag flyttade hemifrån. Allt ifrån till Nintendo NES (8-bitarn) till Ps3 (boxen är givet). Synd bara att få av mina vänner gillar att spela tv-spel. Annars är ni välkomna hem till oss :) Jag gjorde mig av med ca 30 par skor när jag flyttade och har nog skaffat 6-7 sedan dess. Mina festskor/heels står i vardagsrummet. Har inte mycket till val när det gäller förvaring. Lite dålig bild, men här är ett foto på hyllan där jag ställt skorna..


ca 30 par skor

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0