Sarajevo..

Är fortfarande i Sarajevo och har 4 dagar kvar tills jag åker tillbaka. Jag hade stora planer på att sola den sista veckan, men vädret går emot mig och jag kommer anlända till Landvetter lika blek som när jag åkte. Blä.
John och jag har äntligen skaffat lägenhet så blir att flytta och ordna ett hem när jag kommer tillbaka. Och sen så blir det att jobba på Ericsson också :D

Tror jag lyckats koppla bort min blogg från min mail/msn, lyckades jag? Jag har eltat efter det i evigheter och igår när jag bara gick igenom inställningar hittade jag mitt RSS-flöde och tog bort det. Äntligen!
Hoppas allt är bra med er där hemma. Snart kommer jag tillbaka och sköter om er. Miss you!


Dagen innan jag skulle åka..

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0