Att blogga eller inte blogga..?

Jag började faktiskt blogga igen på grun av en dröm jag hade om Sara. Jag drömde att hon kom till mig på jobbet och sa att hon hade skrivit ett jättelångt blogginlägg och att hon bara blivit sjukt blogg-sugen. Jag antar att jag också blev det på något sätt :P Sen så är det kul om älsklingen läser också när han har tråkigt. Dumma långa lastbilssträckor och tråkiga svenska vägar..

Har tränat med Madde idag. Hon lämnar Borås vid 5 imorgon. Vi kommer alla att minnas och sörja denna stund. En av de få bra sakerna med Borås försvinner. But she will be back, soon :D


Glada ihop? Jag iaf :P

Nu ska jag hoppa in i duschen. Asfräscht att jag suttit vid datorn i en timme efter träningen utan att duscha ;)

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0