Somewhere over the rainbow..

Sara drog för en stund sedan, när Criminal Minds tog slut. Vi såg Idol, fattar inte hur de kan dryga ut uttagningarna så långt.. Är det 3 avsnitt per stad eller fler? Det finns inte nog med roligt folk för att fylla 3 avsnitt!
Har varit i skolan idag, lika givande som alltid. Solade och begav mig hemåt. Köpte solkort, är det att shoppa? Fick inte en kick utav det så tycker inte det räknas! :P Däremot är jag grymt sugen på att köpa mig ett par wayfarer och bli av med mina skitbrills. Sommarn är iofs över så det är väl meningslöst egentligen..

Måste läsa lite böcker nu, har 3 litsem (4 böcker) nästa vecka.. O ut med Mix!

27 days to go


Så gör Mixie när vi ska ut.. "klia mig på magen istället" ;)

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0