Puh.

Precis kommit hem från en fullspäckad dag. Började med skola och tandläkare. Har inga hål ("bara" 7 små-hål) som inte behöver lagas, men kanske ska träffa en käkkirurg för att dra ut mina visdomständer. Vet inte hur sugen jag är på det..
Jag o Sara åkte till Göteborg och shoppade. Eftersom jag redan brutit mitt shoppingförbud tänkte jag att jag lika gärna kan köra på. Köpte klänning o jeans från top shop, nitväska, halsband, linne och annat smått. Hade behövt någon ny festklänning, men blir aldrig som man tänkt.. Sen blev det pizza med kära vänner, något jag längtat efter i evigheter. Pizza, pizzza, pizza..

Bilder på inköpen kommer om en liten stund, ska bara packa upp allt och ta kort ;)

Take Care

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0