okej

Jag tänkte ta en paus, tills allt lugnar ner sig. Men det är nu jag håller igång så lika gärna att lättja hjärtat lite.

Har umgåtts med min bästa Sara på senaste. Hon håller mig glad och bara finns för mig. Sedan har vi haft lite extra folk med oss och det har också varit mysigt. Vi åkte till Lager idag och jag fick med mig ett par Fred Perry skor. Lite assecoarer kom också med hem, men inget speciellt...

Man älskar väl Gällstad. 150 kr

Hatar när kamerabatteriet är slut precis när man behöver det. Dumma dumma batteri. När kommer evighetsbatteriet ut? Mobilkamera fick duga.


Nu blir det lite mat och sedan ska jag iväg på filmkväll. Känns skönt att bara ta det lugnt.
Take Care

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0