Ny design och annat

Hade en kär kompis här idag och slappade. Vi såg District 9 - lite kräk-reflexer som kom igång ibland, men annars väldigt bra. Betyg: 4. Fick reda på lite mindre roliga nyheter från henne och sånt är så jobbigt. Kände mig lika hjälplös som när en annan kompis morfar dog. Jag vet inte hur det känns och jag kan inte tänka mig hur personen i fråga har det. Önskar jag var bättre på att säga rätt saker vid rätt tillfälle. Det löser sig säkert med allt gumman, se bara framåt :)

Har tänkt länge på att byta design. Självklart är det något jag designar själv och låter Alex fixa :) Ska nog köra en mer personlig header och lite mer höstig sida. Rosa är för somrigt och hela min blogg är inte kaxig nog för hösten. Nu är det mycket mörkt som gäller! Får se när det uppdateringen kommer, kanske till helgen?

Har nog inte nämnt att jag tränar för fullt nu. När jag kom hem från USA vägde jag 63 kg, rekordtung! Minskade maten och gick långsamt ner i vikt. Men sedan 2 veckor tillbaka har jag joggat för fullt och ätit "rätt". Äter väldigt minimalt och joggar ständigt. Har som mål att nå 54 kg, vilket jag inte vägt sedan högstadiet :P Lite to go!

I'm working on it..


Take Care

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0