Livet leker

Ni läste väl min lilla hint till Sara innan? Visst insåg jag själv senare att vi inte klarar oss på en liten tvåa, minst en trea, men Sara är allt för underbar. Såhär kommenterade hon:

"Sara Johansson om Glömde nästan..:
Hehe, flyttar gärna ihop med dig! Men varför nöja sig med en tvåa? Det kommer aldrig funka! Vad ska vi göra med våra 140 par skor? Eller våra kläder? Vi kanske kan köpa en ännu större lägenhet och starta en affär! Lika bra att slå på stort med en gång! Minst en trea fast helst ett hus eller kanske mer realistiskt ett radhus! Får väl se vad framtiden tar oss!"
Är hon inte helt underbar? Har världens bästa Sara o världens bästa Alex (:

Idag har jag joggat 1/5 utav dagen, kära Annika var på besök och så såg jag filmer med en kompis. District 9 och Year One, båda för andra gången. Om man har rätt störd humor så är Year One definitivt filmen för dig!!
Nu blir det spana lite tv och packa upp mer grejer från London :)


Take Care

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0