I'm back.. in so many ways.

Jag sa ett tag sedan att jags kulle börja blogga igen, men det var halvhjärtat vilket syns tydligt på den tomma bloggen. Har varit i London två gånger om och allt som allt slösade jag 15 000 på flyg, boende och främst shopping. Mår lite sådär över att jag lyckats slänga bort så mycket pengar, men är på shopping-break just nu. Jag ska inte shoppa på en månad and so far so good. Visserligen började jag idag, men nu är det bara 29 dagar to go!

Här har ni lite bilder från mina 2 resor, first med Sara och sen med Alex.










Vad jag köpte ska vi nog inte gå in på, kan iofs sammanfatta lite; 11 par skor, 3 kavajer, 1 jacka, 2 tröjor, 2 skjortor, 4 t-shirts osv osv osv.. sjukt.

Take Care

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0