Glömde nästan..

24 days to go

Imorgon är jag ledig så det blir att städa för fullt. Rensa lite mer kläder, snygga till rummet. Finns inte mycket annat att snygga till när man fortfarande bor hemma. Fast kanske flyttar man bort snart? Kanske bor man med Sara i en tvåa i stan? Kanske delar vi på vardagsrummet och har det extra rummet som en walk-in-closet. Känn inte alls som att jag försöker säga dig något Sara..ehm ;)

Nu får jag återgå till att göra nytta. Imorgon ska jag ta igen allt bloggande + lägga upp bilder på massa nya skor jag skaffat :)

Take Care

Kommentarer
Postat av: Sara Johansson

Hehe, flyttar gärna ihop med dig! Men varför nöja sig med en tvåa? Det kommer aldrig funka! Vad ska vi göra med våra 140 par skor? Eller våra kläder? Vi kanske kan köpa en ännu större lägenhet och starta en affär! Lika bra att slå på stort med en gång! Minst en trea fast helst ett hus eller kanske mer realistiskt ett radhus! Får väl se vad framtiden tar oss!

2009-09-14 @ 21:44:01
URL: http://stilsara.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0