Vfu..

Då var det dags för VFU igen. För er som inte vet så är det samma sak som praktik med finare term. Är ute i Gånghester nu och ska va det i 3 veckor. Får väl se hur det blir..
Jag ska byta telefonabonnemang nu när jag bara har Sara som har 3. Jag ringde till 3 och kollade hur det gick till eftersom jag redan kontaktat Tele2. Ska få betala "straffavgift" på 207 kr till 3. Bojkottar 3 framöver, löjligt!


Spännande, spännande..

Dagens fun-fact: Mitt rekord för antal hål vid ett tandläkarbesök var 6 hål och 11 småhål. Alltså var jag tvungen att laga 6 hål. Får skylla mig själv när jag är ett godismonster.

Take Care

Kommentarer
Postat av: Becka

Jag har aldrig träffat någon med så mycket hål i tänderna som du. ^^ Har hört att de med mycket karies har annorlunda saliv än de som aldrig får hål (typ jag).

2009-11-11 @ 15:41:05
URL: http://ramstenvarupptaget.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0