Suck..

Dagen har varit rätt lugn, men det har blivit mycket läsande. Även om jag bara läst ca 50 sidor så blir man så seg och trött. Tur att jag har lite godis att mumsa på som jag köpt till mig och Sara. Vi ska ses på torsdag eftermiddag (yeay :D) Och om du läser det här innan: Förlåt för att det blev så lite godis, men kunde inte stå emot att äta "lite".
Gick förbi Brides & Beauties idag och tro mig, har verkligen inga planer på att gifta mig de närmaste åren, men är det inte vackert?


Kappan gör allt. Jag ser en Disney-prinsessa framför mig, men det skulle nog vara jättefint på någon verklig med ;) Underbart till vinterbröllop..

Nog talat om något som är helt inaktuellt för min del. Har spenderat eftermiddagen med Annika. Hon hjälpte en kompis bärga sin bil till verkstaden och jag fick äran att sitta i hennes bil och vänta (i kylan). Gick rätt fort med telefon och internet. Handlade lite förvaringsgrejer, men shoppade inget, trots att vi gick runt i Knalleland. Är riktigt stolt över mig själv. Ska pilla med lite bilder nu. Uppdaterar mer senare.


Take Care

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0