My day

Skolan var dryg, solningen var underbar och träningen var jobbig. Var menat att jag skulle träna med Madde, men hon har vaccinerat sig så stackarn får inte träna. Fick köra på som en galning i min ensamhet :(

Har pillat mestadels med mitt nya skåp. Dörrarna är transparents vilket är lite fult när det är proppfullt med kläder och annat smått. "Tapetserar" därför det med bilder på mig och lite nära och kära. Lite egoistiskt att ha bilder på sig själv kanske, men har MÅNGA fler på alla andra, så är inte så illa som det låter ;) Jag är långt ifrån färdig, men såhär ser det ut efter 3 timmars pyssel med det:



Har haft en liknande grej på väggen, men då med bara svartvita bilder och på bara en person. Den här gången inspirerades jag dock av min kära Sara. Som för övrigt är i Schweden, men i Stockholm. Imorgon ses vi, yeay! :)
Här har ni hennes vägg, som iofs har växt lite sedan jag tog fotot:



Nu ska jag hoppa in i duschen och avrunda kvällen med att läsa ut den elaka boken vi har till litsem. Borås lärarutbildning har otroligt bra kurslitteratur, verkligen. Är inte alls sarkastisk, inte alls..


Take Care

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0