Min lördag/Halloween

Kvällen spenderade vi hos kära Malin och Emelie på Norrby. Jag är grymt avis på deras 3:a. Borde man flytta snart?
Jag och han matchade varandra, han var något sorts offer, trafikolycka kanske? :P Jag var en sjuksköterska, dock ingen frisk en. Vi kom dit vid 7 och drog hemåt vid 12, efter en skål med jordnötsringar och en med sourcream'n bearnaise chips :P
Här har ni lite bilder från kvällen:



Han kom tvåa i maskeradtävlingen, konstigt va?



Lina..ehm Edward kom på tredje plats, grymt fräsch.



Guy Fawkes, även känd som Simon. Vinnaren!


Malin var en älva :)


Jag och Malins Mikael (skotten) :)


Jag & Oskar?


Catwoman, Guy & Malin

Jag hade som mål att ta kort med alla, men vissa ville inte vara med på "nätet" eftersom det hänt förut och det var inte bra. hahaha... Nej, nu ska jag inte vara sån. Saknar massa bilder från kära Malin så bjuder på de här för nu. En kul kväll och skönt folk.

Take Care

Kommentarer
Postat av: Edwardlina Scissorhands

Vi var grymma som få allihop!

2009-11-02 @ 20:43:21
URL: http://pajron.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, coolt att du är avis på mig:)



Kvällen var skitkul det måste göras snart igen, förutom min överkonsumtion av alkohol förstås.. ;)

2009-11-03 @ 00:03:28
URL: http://malinslivsblogg.blogspot.com





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0