Laddar..

Ikväll är det utgång med ett skönt gäng. Kvällen börjar med fint besök av Madde och Sara för att fixa oss. Sedan drar vi tre till förfesten där det kommer vara massa trevligt folk :) Kvällen kommer bli dunderkul (fan vad jag är hajj på uttryck)!

Städar lite nu inför det "fina" besöket och hittar lite utav grejerna Sara köpt till mig. Nitarmband. Jag älskar nitar. I höst iaf! ;)

Alla köpta utav världens bästa Sara ♥

Och sen har jag länge velat skaffa mig en "Heidi says fuck you" t-shirt (trots att den är sååååå B ;)) and she got me one!

För er som inte vet så ser trycket på Heidi ut så. Bilden på t-shirten blev sådär. Och sen så uppskattar ni nog den här bilden mer ;)

Ska fortsätta städa och checka av min to-do-list. Blir mer uppdatering sen..
Take Care

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0