God Morgon!

Fick en sovmorgon idag eftersom ungarna har slöjd på morgonen :)
Idag ska jag ha hand om 4 lektioner då min handledare har ledigt. Det finns självklart en till lärare i klassrummet som kan ta lektionerna, men jag behöver träning inför läraryrket. Min handledare sa faktiskt att jag kommer bli en jättebra lärare och att jag verkligen inte borde hoppa av (vilket jag aldrig nämnt att jag tänkt?)
Däremot sa en jävel i skolan att han skulle flytta sina barn om jag blev deras lärare, han skämtade, men jävligt kul Gustav! Idiot..

Nu måste jag få i mig lite mat och fixa allt för dagen innan jag springer iväg till bussen. Hoppas ni får en skön dag ♥

Take Care

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0