Blogg

Jag har nämnt att jag följer Fokis blogg och genom den hittade jag intervjun aftonbladet hade gjort med henne. Det var en intervju, men också massa info om andra tjejer i "bloggvärlden". Visste ni att Kenza tjänar 90 000 kr i månaden på sin blogg? Jag mår dåligt när jag går in på hennes blogg och ser hur mycket skit hon köper för pengarna. Usch.. artikeln kan ni läsa här.

Ska få i mig lite mat nu innan jag måste bege mig till skolan för mentorsträff. Vi ska till navet och se hur man kan undervisa elever där. Blääää.. solning och träning följer så det lär dröja innan jag uppdaterar idag.

Ännu en mobilbild (sparar så jävla mycket skit på den):

Jag provade klänning i någon affär i Göteborg. Köpte den aldrig dock..

Chop chop bråttom!
Take Care

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0