Torsdag

Väcktes klockan 11 utav mamma som tyckte det var dags för Mixie att få en promenad. Jag smsade Sara och gick ut med vovven i skogen. Blev att fixa baguetter och äta i bilen med Sara. Vi handlade inför helgen och ikväll eftersom Sara har huset själv! Jag gick hem utan ipoden, katastrof!! Hade gärna haft musik som tränger ute de skrikande ungarna på Hässleholmen. Hemma möttes jag utav en söt Mixie som jag gosade med och upptäckte en fästing på!! Årets första fästing som precis hade bosatt sig bakom Mixies öra. Jag tog fram fästingsplockaren som alltid funkat bra innan, men den här gången fick jag bara med halva fästingen. Fick raka bort lite päls och pilla med pincett istället så nu är hon fin och fästingfri igen :) Kanske inte så fin med en lite kal fläck bakom örat, men det märker ingen! ;)

Igår blev det inget pluggande så jag hade lite ångest när jag vaknade idag och hade redan planerat hela min dag med Sara. Nu sover Sara middag och jag är hemma och ska börja plugga. Måste verkligen komma igång med det innan helgen kommer som främst kommer ägnas åt Alex och melodifestivalen.

Utgång ikväll! X&Y med Sara så mer uppdateringar kommer senare :)


Sötaste Mixie

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0