Planering för dagen

Hinner sätta mig lite fort för att berätta om vad som händer idag. Mot alla odds är det fint väder idag och då ska jag till Sara för att ligga i hennes trädgård. Blir väl bara njuta i solen, dricka något kallt och tjöta av oss. Efter molnen kommer fram ska vi in och ta lite foton, surprise surprise. Ska ha med lite outfits och lite annat skoj så att vi kan variera :)

Senare ikväll börjar valpkursen jag ska gå med Mixie. Det är bara teori ikväll så inga hundar är med. Stackars Mixie kommer hata mig nästa vecka när jag tar henne till massa främmande människor och hundar. Det är väl därför vi går hundkurs också, för att hon ska lära sig.


i sommar kanske jag slipper ha en hund som ser ut att vara photoshoppad till att se galen ut. Såhär ser Mixie ut efter att ha träffat på barn eller främlingar - flåsandes & världens gladaste hund (inte riktigt).
Ps. Älskar dig Alex
Take care

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0