I skolan

Det var riktigt länge sedan jag bloggade från skolan. Kanske för att jag försöker hålla mig borta från den.. Idag fick jag skäll för att jag satt "spelade" när vi hade VFU-uppföljning. Jag är sur för att hon skäller ut mig framför hela gruppen och att hon sedan vägrar hålla med om att vissa lyssnar bättre om de får syssla med något samtidigt. Vi tappade tråden helt och hållet på grund utav hennes idiotiska klagomål på mig. Jag har helt tappat respekt för henne nu och jag tänker knappast visa henne mer intresse för att hon försöker förödmjuka mig inför klassen.

Ska snart ha mentorsträff, men måste vänta i 1,5 timme för att någon i min grupp måste trott att vi behöver 1,5 timme lunchrast. Är så trött på högskolan i Borås. Ni som pluggar här vet precis vad jag talar om..

Var på temakväll igår och såg barnen sjunga o så köpte jag lite fika och "bidrog". Kände mig lite dum när jag inte köpte mer, men jag hann inte mycket eftersom jag var lite sen. Missade bussen från Hulta till stan och alla bilar var ute på vift så det fick bli mitt fjärdehandsval: moped! Valde årets blåsigaste dag att prova moppen på så kom fram med röda händer och håret åt alla håll. Jag skämdes jättemycket när jag kom med moppe, men barnen var imponerade. Hade alltid kunnat vara värre, hade kunnat ha en billig kina-moppe. Har åtminstone en Aerox..


Skriver mer när jag kan vara ensam. Sitter massa jobbigt folk i datasalen och jag får inte fram något vettigt. Hörs mer sen :) (kunde inte låta bli)

Kommentarer
Postat av: Sara Johansson

Din moppe är en fin moppe! Fattar inte att du skäms... Hade gärna kört runt med moppe!

2009-05-06 @ 19:17:32
URL: http://stilsara.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0