Typiskt.

Idag ska jag ta igen för allt latande igår. Jag måste ta tag i grejer annars blir det aldrig gjort. Än så länge har jag varit duktig och både städat och skickat iväg paket efter vunna auktioner på tradera. Jag var på ICA Supermarket och köpte frimärken dessutom så att paketen kom iväg också :) Men usch vad det var många småungar som stoppade händerna i lösgodiset och klämde på olika godisförpackningar.. Det är därför jag alltid försöker ta, vad jag än tar, någonstans i mitten utav högen. Aldrig höst upp, aldrig längst fram :P

Idag som skulle vara en sån bra dag där jag skall vara aktiv och göra nytta blir kanske inte det ändå. Jag upptäckte imorses att jag hade flertal "pim" (meddelanden) på pingpong (Borås högskolas sida). Första dåliga nyheten fick jag när jag upptäckte att jag tydligen inte blev godkänd på observationsuppgiften. Visst kan jag känna att det var det sämsta jag gjort på lärarlinjen hittils, men uppgiften var ju idiotisk också. Den andra dåliga nyheten kom när jag loggade in på netmail (högskolans mail) och upptäckte att Gunilla, min lärare, inte fått in den andra observationsuppgiften. Varför har jag sådan otur med observationsupgiter?

jag ska försöka vara duktig idag ändå, bara så typiskt att något så deppigt ska hända idag. Här har ni en passande bild. Jag är glad men tårarna kommer (inte lyckotårar)



Jan 2007


Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0