Twilight och annat smått och gott..

Som planerat var jag och Sara och solade, men vi hade också lite tid för shopping så jag införskaffade mig en klänning från Gina Tricot. Enligt dem är det en tunika, fast jag klagar inte. Sara köpte  en likadan så nu har vi ytterligare en outfit vi kan ha på oss samtidigt :P


Jag träffade Annika därefter och vi spanade Twilight. Tror jag hade lite för höga förhoppningar på den filmen. Visst var den bra, men den var inte så bra som jag trott. Jag skrattade mestadels och suckade lite i slutet när de gjorde det så övertydlgit att det kommer en tvåa. Samma sak gäller alla spiderman filmer där man ser en ny ond skurk "bildas".

Hur som helst så blir det skola imorrn (nån gång skall jag väl dit också). Efter det blir det att träffa min gamla studiegrupp och ta en fika. Ska bli kul att träffa allihopa igen och ta igen med allt skvaller :) Resten utav dagen har jag inte planerad än, men något hittar jag väl på under dagens gång. Innan jag släpper er för natten vill jag bara säga förlåt till Ajli för att jag glömde gratta henne i söndags. Lilla gumman fyllde 26 :) Gratta henne i efterskott när ni får chansen!



Min version utav en vampyr - och kolla jag har skiftat ögonfärg jag med ;)

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0