Synd, kyla & planer

På en skala från 1 till 10 har den här dagen varit en 6a. Jag har hunnit med lite av varje och så har jag dessutom en ny chokladkaka hos mig. Jag har ätit två frallor idag och jag vet att jag borde äta mer "riktig" mat, men det blir för lockande att inte köpa något gott när man har föräldrarnas ica kort till förfogande ;) Jag är choklad-syndare idag igen..



Jag har faktiskt kommit utanför huset hela 3 gånger idag. Den senaste gången var för ca 10 min sen och gud så kallt det är. Jag försökte desperat ta kort i vintermörkret, men slutade i tårar med blixten i ögonen. Mixie hade på sig sin söta tröja så hon inte skulle frysa (tror bara att den håller smuts borta o inte kyla) :P Fick lite söta bilder på henne ändå, mest när hon bara väntar på att få komma in i värmen, säkerheten, ja.. lägenheten.

Tog lite bilder på ett fint grönt äpple jag åt igår. Såg bara så fint ut ihop med mina nymålade naglar :) Isadora nagellack är the best!




Imorgon kväll blir det utgång för mig och Sara förhoppningsvis :) Hon kommer äntligen tillbaka från Åre, helt utsliten och trött, fast det hindrar inte oss :P Imorrn ska jag tänka på lite outfits. Lägger upp en bild imorgon så att ni får se hur det blir :)

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0