Suck

Vaknade idag till min första lediga skoldag för veckan till snö. Jag trodde den var borta för i år. Snön är precis som bekanta man tycker om när de hälsar på sällan och vid rätt tidpunkt, inte när de bjuder in sig själva då och då. Som tur är har jag personligen inga sådana bekanta förutom snön :P

Har inte gjort mycket vettigt idag, men ska börja läsa Skriftlig Huvudräkning snart eftersom vi ska ha litteraturseminarium utefter den och en till bok på torsdag. Det är så slappt på lärarlinjen att när man till slut får någon uppgift orkar man inte ta tag i den. Sen är allt så kryptiskt också. De kan inte skriva ut rena instruktioner eller ge klara svar, nej allt ska man ta reda på själv eller gissa sig fram till.

Väntar på min Alex att ta sig hit från Göteborg just nu. Tror den största anledningen till att han åker till Borås är för att han har mycket tvätt, men vi låtsats att det bara är för min skull ;) Vet inte riktigt vad jag och Alex ska hitta på, men jag har lite shoppingsabstinens. Alex är inte rätt person att shoppa med så det blir nog inte mycket utav den ideén. Sara får ta en paus från VFU:n och gå shoppa med mig.



Snön är kul ibland :)

Kommentarer
Postat av: Sara Johansson

Hade mer än gärna shoppat med dig!

Jag har inte köpt någonting sedan vi köpte på gina! Skandal!



Du måste med mig upp till stallet snart också!

2009-03-24 @ 14:29:27
URL: http://stilsara.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0