Orättvisa, avundsjuka & halsont

Igår hade jag inte mycket för mig så jag läste allas bloggar. Jag följer ganksa många kompisar, ungefär 5 st, men bara en enda stor blogg. Jag läser nämligen Kenzas blogg som är väldigt läsvärd enligt mig. Hur som helst så svarade hon på massa frågor igår och jag fick veta hur mycket hon tjänar på sin blogg. 149 000 kronor fick hon en månad, 30 000 moms så hon fick egentligen "bara" ut 119 000. Det är sjukt vad man kan tjäna på en blogg som har flera tiotusen läsare. Orättvist att jag inte är bra på blogga :( Tror det har mycket med utseendet att göra också, I'm not a model, she is.

Alex kom aldrig förbi idag eftersom jag har halsont och sov bort nästan hela kvällen. Han kom hem från Frankfurt idag så jag antar att han är rätt så trött också. Men imorrn är jag ledig så han kommer direkt från skolan till mig :) Får se vad vi hittar på imorrn, men enligt SMHI ska det bli kallt :(

Jag bor i en lägenhet och det är så sjukt varmt här! Jag vet inte om det är all elektronik som värmer eller mitt element som jag har på lägsta effekt, men jag kokar. Vissa kvällar fryser jag ordentligt och då är det skönt att ha mina "strumpor". Köpte dem i London också, för 1 £! You got to love it!


Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0