Långpromenad och lycka

Jag såg på klockan och insåg att det är dax att gå ut med Mix! Efter en stund känner jag att både jag och hon inte går tillräckligt mycket så jag bestämde mig för att ta en längre promenad. Efter en stund hamnade vi på Svensgärde. Jag har varit där tidigare, men det var så många år sedan att jag tydligen glömt området. Jag gick vilse två gånger, men hittade till slut ut till den stora vägen. Där, mitt i allt, åker Becka med mor förbi i bilen jag inte kände igen. De får träffa Mixie (för första gången) och de kör dessutom hem mig!! Det som var det bästa ändå är att hennes mor, Ing-Marie leder valpkurser och erbjöd mig att ta med Mixie helt gratis! Kan ni förstå hur glad jag blir? Var självklart att jag skulle tacka ja till erbjudandet :) Becka, tacka din kära mor ännu en gång! Mixie (och jag) behöver verkligen det här!!

Väldigt passande att jag skrev så mycket om Mixie på min blogg idag och att det här händer nu! Är superglad nu iaf :)
Hoppas ni också mår bra och har en trevlig fredagkväll :)


Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0