Kurslitteratur = slöseri med pengar

Tack vettja att jag inte köpt någon kurslitteratur för mina aktuella kurser. Har läst igenom samma stycke säkert 5 gånger och vet fortfarande inte om det är väsentligt att ha med i en sammanfattning. Hjälper inte heller när man har en negativ inställning till bokens innehåll. Jag kan ju inte påstå att jag är positiv till någon kurslitteratur alls iofs..

Hur som helst har jag iaf fått lite goda nyheter nyligen, jag ska på skidsemester! Känns lite fel att säga skidsemester när jag åker snowboard, men snowboardsemester? Nääe. Jag åker, precis som förra året, med Alex och hans familj. I år kommer det bli 5 dagar och Sälen (tror jag). Dumma Borås Högskola ger inget påsklov, men jag råkar vara ledig exakt de dagarna vi ska bort i april :) Alex kommer säkert ta massa bilder på mig när jag vurpar eller sitter i backen (vilket jag gör ofta). Mina tidigare snowboard-erfarenheter består utav förra årets trip till Trysil vilket förklara varför jag kommer vara usel.

Förutom den tidigare nämnda (viktiga) informationen kan jag också berätta att jag just nu försöker införskaffa mig en 9" laptop som jag kan ha i handväskan. Börjar bli trött på att släpa min 15.4" dator till skolan bara för att kunna anteckna under en föreläsning. Får se hur länge det dröjer innan jag har en ny mini-älskling :)



Till skillnad från förra året har jag en ny hjälm och nya googles. Sen så kommer jag förhoppningsvis sluta ramla i dumma ankarliftar (och knappliftar). Jag kanske till och med åker istället för går på transportsträckor :P

Åter till pluggandet *suck*

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0