It never ends

Är det fortfarande måndag? Känns som jag varit i skolan en vecka. Långa håltimmar utan mål och inget att ägna tid åt. Visst hade jag kunnat läsa lite kurslitteratur eller jobba på någonting, men ofta? :P
Är på dagens sista lektion just nu, en återsamling från den tidigare lektionen. Hela dagen har handlat om en och samma föreläsning och om jag inte var tillräckligt trött på grammatik från grundskolan så är jag definitivt det nu. Måste vänta på Sara eftersom hon är på VFU och där är det svårare att smyga undan tidigt. Får gå runt på stan, fast inte kul utan plånboken man lämnade hemma. Sen så spenderade man ca 3 min på utseendet idag (klä på sig & borsta tänderna) vilket betyder att jag liknar ett troll idag. Syns det att jag inte har något smink? Ljuset döljer alla småfel :)


A504 Borås Högskola - rätt så fina gardiner ändå?


Vilken koncentration - se bara Malin i andra raden som halvsover ;) Grammatik är kanonkul!

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0