Home, sweet home

Är skönt att komma från en utekväll och bara sätta sig ner. För mig var höjdpunkten att få ta av mig mina 10 cm höga klackskor. Lite tråkigt när vi "förfestade"/fixade oss hos mig så att det finns saker och burkar här och där. Har satt alla saker i en hög så får jag ta och fixa det imorgon istället. Just nu sitter jag och äter en Billys panpizza och dricker Mer - so much for the healthy food.

Känner för att betygsätta kvällen och jag tror den får en 7a. Sara och Annika var gulliga som alltid, men tror de borde fått i sig lite mer sprit. Lättare när folk är glada :P Dock tråkigt med arslen som ska skratta åt en. Vi är väl fan inte 14 år längre, eller ja.. på hans längd ser han ju iofs ut att vara ca 15. Förutom den högen med rövhål var folket väldigt trevligt. Jag försökte pusha Sara att ragga lite, men varken hon eller Annika fick till det. Lite förklaring är att medelåldern var ca 30 ikväll, i början utav kvällen var den nog till och med runt 40!

Hoppas ni alla får en trevlig natt för snart ska jag dra mig till sängs och krypa ner bredvid Mixie. Puss på er!



I väntan på bussen till stan och sedan väntan på bussen hem. Love you girls

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0